måndag 15 september 2014

I'm back

Hej på er - igen! Roligt att se att så många klickar in här trots att jag senaste dagarna har lyst med min frånvaro. Helgen i Göteborg var enastående och jag hade gärna spenderat mer tid där. Det blev mycket kvalitetstid ihop med kusinerna och en hel del timmar i hallen. Tre bra basketmatcher fick jag se i helgen och jag njuter lika mycket varje gång, ååååh. Jag har bestämt mig för att åka dit snart igen (för att titta på basket). Vad jag älskar mina tjejer.

Igår kom jag hem lagom till Oscars match. Jag åkte hem en sväng, röstade och åkte sedan och tittade på Bottnaryd - Banarp. Natten spenderade sedan i Oscars lilla stuga. Vi gick promenad och pratade om livet. När vi har varit ifrån varandra en helg såhär så har vi tusenmiljoner saker att prata om och et är så roligt. Det enda vi har skrivit till varandra i helgen är i princip god morgon och god natt. Så vi babblade helt enkelt på under promenaden hand i hand. Kvällen avslutades framför en skräckfilm.

Idag vaknade jag upp, gjorde mig iordning och åkte hem till Sophia där frulle väntade. Vi catchade också upp en del jag och fisengrisen. Vi babblade på som vanlig och njöt av varandras sällskap. Lagom till lunch kom mannen min dit på Sophias potatissoppa.

NU kära vänner ska jag alldeles strax iväg på träning (träna tjejerna). KRAM KRAM KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar