torsdag 25 september 2014

Dagens planer

God morgon! Nu har jag återhämtat mig lite efter förlusten igår och det känns som att jag börjar komma på benen igen. Det är ärligt talat skrämande vilken vinnarskalle jag är alltså. Det känns som att jag till och med var mer bitter än dom i laget som förlorade på planen. Aja.... Här kommer en bild som får mitt humör att höjas till skyarna. Studenten 2014, ta mig tillbaka.


Här fanns det inga bekymmer. Ler när jag tänker tillbaka på det.
 
 
Så, vad händer idag? Klockan elva är jag bjuden till Amanda här uppe på området. Hon har valt att bjuda hem några tjejer i samband med det företaget som hon har startat i skolan. Som ni kanske minns så köpte jag några armband av henne härom veckan och nu antar jag att vi ska få veta mer om projektet och få se ännu mer av hennes fina smycken. Det är alltid roligt att träffa nytt folk. Jag ser fram emot min förmiddag!
 
Eftermiddagen och kvällen ska spenderas på Skällingsö. Det är så tråkigt att inte kunna vara där oftare, men sånt är livet. Man får helt enkelt ta tillfället i akt när tiden finns där. Vi hörs senare. Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar