onsdag 17 september 2014

Plugg hos grannen

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter att ha varit och pluggat hos Jesper i nästan tre timmar. Så roligt att det verkligen gav någonting. Först tittade vi på matte-delen och löste några uppgifter tillsammans. Sedan gick vi vidare till ordkunskap, där vi förhörde varandra på ord. Sist men inte minst gjorde vi några gamla tester på gamla högskoleprov på internet. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - det är tusen gånger lättare och roligare att plugga med någon. När jag sitter hemma blir det aldrig av, jag bara tänker att jag "ska" hela tiden. Vi bestämde redan idag att vi ska plugga en eftermiddag nästa vecka så det känns toppen.

 
Idag fick jag träffa Musse igen efter lång tid. Jösses vad stor han har blivit, jag blev alldeles ställd. Hela nio kilo väger killen på bilden. Kan lägga till att mina katter vägar fyra kilo var och jag tycker at dom är stora. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar