tisdag 16 september 2014

Rolig dag framför mig

Vilken rolig tisdag jag har framför mig. Igår fick jag ett samtal från vikarieförmedlingen som ville träffa mig över ett möte idag klockan halv två. Först verkar det som vi ska sitta i grupp och gå igenom vad det innebär att arbeta inom vikarieförmedlingen, för att sedan prata enskilt över en liten intervju. Jag måste erkänna att det pirrar lite i magen, men samtidigt är jag förväntansfull. Tänk vad roligt om jag får chans till ännu lite jobb i veckorna. Det hade verkligen varit guld värt.

Senare i eftermiddag väntar träning med tjejerna och ikväll bär det av till Mullsjö för att titta på innebandy. Snälla Pernilla bjuder mig och jag är så tacksam över det. Ha en fin dag i solskenet vänner. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar