lördag 31 maj 2014

Två underbara dygn

Om det är någon som är glad i hjärtat så är det Lisa Magnusson. Dom två senaste dygnen har varit guld värda i min bemärkning. Jag har fått umgås med härliga människor och spenderat tid i baskethallen. Jag älskar stämningen. Att känna doften i hallen och samtidigt se spelarna ge järnet på planen tillsammans publikens jubel. Jag får rysningar när jag tänker tillbaka på det. Det där med att det var Sverige som spelade var något speciellt, att heja på Sverige och inte något klubblag i landet som jag vanligtvis brukar göra. ÅH! Det jag vill få fram är väl egentligen att det här har varit den bästa helgen på länge. Mina älskade kusiner gör mig så stolt varje gång jag ser dom.

Nu är jag hemma i Jönköping igen och det är väl ganska skönt det också, även att jag gärna skulle göra om resan hundra gånger. Jag har precis slängt mig i soffan och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så att jag får berätta om alla intryck från helgen. Kram på er!

 
Det blev förstås hotellfrukost i morse pga. övernattning på Scandic, muuuuuuuuums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar