tisdag 6 maj 2014

Hemmaträning och bananpannkakor

Usch vilken mulen och tråkig dag, mitt humör har legat på botten största delen utav dagen. Det är tanken på att jag äntligen ska få träffa mina 3 älsklingsungar ikväll som får mig att le. Ungar och ungar. Emil är faktiskt 14 i augusti... jösses vad tiden går fort. Jag har i alla fall bockat av mitt tal nu (äntligen) och har även hunnit med lite hemmaträningen. Jag hoppade över promenaden runt munksjön då varken humöret eller vädret lockade. Ett arm- och benpass väntade idag, hoppas på lite träningsvärk imorgon när jag vaknar. Just nu står jag och steker lite bananpannkakor, hittade en halvrutten banan och då hade jag inget val, hehe. Ska snart slå mig ner och äta i lugn och ro innan en dusch och tjejernas träning väntar. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar