tisdag 20 maj 2014

♥ Dag 2

♥ Dag 2 – Min största längtan
 
Oj, det är mycket som jag längtar till just nu. Någonting som jag längtar efter är självklart allt som har med studenten att göra. Jag längtar efter baldagen, när jag ska få känna mig som en prinsessa bredvid min fina Oscar. Dessutom är studenten i sig någonting som lockar, bara att alla arbeten i skolan börjar försvinna nu känns guld. Utöver detta ser jag SÅ fram emot min och Sophias resa efter studenten, jag förstår inte ens hur bra den kommer att bli.
 
Annars väntar en rolig utflykt nästa vecka, vid kristi himmelsfärdshelgen. Tanken är att först åka till Göteborg och titta på lill-kusinen Elin som ska spela basket festivalen, för att sedan åka vidare till Solna och titta på Ida som spelar nordiska mästerskapen i basket och bo på hotell med ogge. Det låter väl härligt!?
 
Min största längtan över lag då? Det måste ändå vara att till en början få flytta hemifrån och skapa mig mitt eget. Jag brukar ligga och drömma mig bort på kvällarna. Jag planerar sakta men säkert i vilka toner färgerna ska gå i, i dom olika rummen. ÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar