torsdag 8 maj 2014

Fotbad i 30 min

Nu har jag suttit i fotbad i ungefär 30 minuter, vattnet börjar till och med bli kallt... Badsaltet jag använde mig av är hemmagjort och doftar underbart (hoppas att fötterna gör det nu också, hehe). Nu återstår att torka fötterna och smörja in dom noggrant, så får vi hoppas på att dom håller sig ett tag till.

Om en stund ska jag iväg på lite ärenden. Jag ska bland annat inhandla lite mellanmål inför morgondagen, någon som har bra tips? Hör av dig till mig NU. Är så trött på att ta med mig mackor som mellanmål... så tråkigt. Förutom detta ska jag inhandla en födelsedagspresent till svärmor. Jag kan tyvärr inte skriva ut vad jag ska köpa, då hon brukar kika in här ibland, men jag är hur som helst säker på att hon kommer bli glad, hihi. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar