onsdag 7 maj 2014

Onsdag

Onsdag, lillördag. Vaknade upp ledsen idag. Jag har börjat drömma att Oscar lämnar mig nu för tiden, är det någon som vet vad det beror på? Har hört att man kan tyda drömmar, men det är ingenting som jag själv är expert på. Jag har ont i magen, mår lite illa och känner mig allmänt seg i huvudet. Kan det vara vädret kanske? Jag har endast en lektion idag och visst känns det lite tungt att behöva pallra sig till skolan för endast EN lektion, men det är väl då man ska bita ihop och se det positivt...

I eftermiddag väntar sista basketträningen för mig som tränare för den här säsongen och det känns så skönt. Med tanke på att det är en del i skolan framöver så är det härligt att veta att det finns lite tid över. Annars ska jag och Oscar hem till Skällingsö ikväll. Vi åker direkt från Huskvarna för att hinna till hans träning. Fullrulle är vi vana vid. Ikväll blir det kramkalas, det var ett tag sen sist. Ha en bra dag!

 
Sminkade mig lite tidigare i morse. Färgerna gick i vitt/grått/svart, precis som bilden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar