torsdag 8 maj 2014

Balskor?

Jag har gått och funderat på balskor ett bra tag nu. Min partner är inte så lång, vilket betyder att jag inte vill ha för höga klackar (vill inte bli längre än honom). Jag använder dessutom inte klackskor till vardags och känner därför att skorna bara hade blivit liggandes efter baldagen. Med detta i bakhuvudet har jag varit inriktad på att ta ett par ballerina skor hemifrån. Ingen kommer ändå se mina skor och varför lägga massor av pengar på ett par nya skor som ändå inte kommer att synas? När jag var uppe på vinden nu för att hämta resväska inför helgen upptäckte jag dessa skor (nedan). Enkla svarta tygskor med kilklack, sköna dessutom. Med skorna på bilden blir jag inte längre än Oscar, samtidigt som klacken ändå inte är för mesig. Jag ska ta mig en riktig funderare....
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar