onsdag 21 maj 2014

Efter en dag på Ullared

Vid åtta-tiden i morse bar det iväg till Ullared och strax efter tio var vi framme. Vi hade en himla tur, då det var så lite folk att jag nästan blev chockad. Det var inga köer till toaletterna och inte heller till maten, vilket var perfekt. Vi strosade i alla fall runt på köpcentret i ungefär fyra timmar och sedan sa det stopp. Själv var jag både fysiskt och psykiskt utmattad. Väl hemma satt familjen och väntade på mig, samt Oscar som skulle bege sig hem till Bottnaryd för att träna. Då tar jag beslutet att följa med, så nu sitter jag här i lugn och ro, alldeles ensam med en kopp kaffe i handen. En underbar känsla. Nu ska jag helt enkelt bara slappa och ta det lugnt, funderar på att ge mig ut på en promenad lite senare men just nu känns mina ben som spagetti, haha. Kram på er vänner!

 
Nya fräsiga och sköna brallor som jag matchade till skorna som är tänkta att använda på balen. Det är bra att börja gå in i dom och känna hur det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar