måndag 5 maj 2014

Min vecka

Måndag: Kort skoldag. Idag har jag och Sophia ÄNTLIGEN betalat vår resa, nu är det på riktigt. Ikväll väntar en bredvidgång, innan dess lite plugg.
Tisdag: Opponering på gymnasiearbetet, samt tal i svenska nationellaproven. Träning med tjejerna, kort föräldrarinfo och sedan iväg till Katarina för att agera barnvakt i en och en halv timme.
Onsdag: Hyfsad kort skoldag, tjejernas sista träning för den här säsongen och sen till Bottnaryd.
Torsdag: En vanlig skoldag, på eftermiddagen väntar ännu en bredvidgång.
Fredag: Åker till Eskilstuna och blir kvar hela helgen.
Lördag: ESKILSTUNA.
Söndag: Hemkomst.

Ännu en hektisk vecka. Emellan alla aktiviteter hade jag även tänkt hinna med lite träning, vi får se hur det går. Jag har hittat en grym runda hos Oscar så på onsdag ska jag ge mig ut i skogen. Imorgon finns det också troligen en liten lucka, hade även tänkt promenera en sväng nu innan jobbet väntar. "ALLT GÅR OM MAN BARA VILL".
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar