torsdag 22 maj 2014

Härliga livet

Det blev som sagt en sväng upp till Tabergs topp nu ikväll, så mysigt i detta vädret och jag älskar utsikten. När vi kom hem igen gav jag mig ut på lite upptäcksfärd för mig själv i skogen där jag hittade ett helt hav med liljekonvalj och jag blev bara tvungen att plocka. Jag tycker att blommorna doftar alldeles underbart och nu pryder dom köksbordet så fint.

Idag har varit en bra dag och ännu är den inte över. Strax väntar andra delen av Maria Wern (drömmen förde dig vilse, vi såg den första igår). Morgondagen blir väl för den delen inte sämre den heller. Klassfest ute i Bunn väntar och innan dess ska jag bege mig mot skolan för att få reda på lite betyg. Känslan av att jag bara har en enda redovisning kvar går inte ens att beskriva. Jag känner mig fri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar