lördag 24 maj 2014

Min lördag

Vaknade upp vid halv nio i morse. Dagen startade med lite frukost och sedan serietittande med far min. När klockan blev elva bar det iväg till a6 där Oscar inhandlade kostym till balen. Även jag fyndande en enkel men fin klänning att bära i sommar. Resten av dagen har spenderats i Bottnaryd. Först lite fotbollstittande och sedan blev det en sväng till Mullsjö med Pernilla för att handla lite inför kvällen. Resten av lördagen har jag spelat fotboll barfota i gräset och ätit god mat, vilket har varit toppen. 


Dom två senaste timmarna har vi bara legat och pratat om allt mellan himmel och jord. Att lätta på hjärtat behövs ibland. Hur som helst - mysig kväll. Imorgon väntar konfirmation, för att sedan uppvakta världens bästa mamma på mors-dag. Ser fram emot min söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar