onsdag 15 januari 2014

Tankar

God morgon på er!

Jag vaknade precis och gick direkt ner för att sätta mig och plugga. Efter att ha tittat på programmet "En resa för livet", som gick på tv i gårkväll så tänker jag inte längre klaga över att jag behöver plugga. Det är hemskt hur orättvis vår värld är och jag kan inte ens förstå att det jag såg på tv, har Sophia sett med sina egna ögon. Usch usch usch, jag har inte ens ord för vad som flödar i mitt huvud. Helst av allt skulle man ju vilja åka ner och hjälpa alla på samma gång, men det är omöjligt. Det krävs något större, något mycket större.

På tal om något helt annat så satte jag mig precis i köket och tittade ut, jag kände genast hur trött jag är på vintern, kyla och mörker. Jag önskar mig sommar. Jag önskar mig en resa med vänner som jag tycker så fantastiskt mycket om och jag önskar mig en resa tillsammans med honom som jag älskar så mycket att det gör ont i mig. Vi får se vad som händer i sommar, det är mycket som ska matcha varandra. Jag håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar