söndag 26 januari 2014

Min helg

Helgen går så otroligt fort, ändå är den inte slut än, då jag är ledig imorgon. I fredags blev det spontan-bio med min favorit. Vi såg hundraåringen och måste säga att den var bra, trots att jag höll på att somna på slutet. Igår väntade en lugn lördag, på förmiddagen stod basket på schemat och senare på eftermiddag åkte jag och Oscar på roadtrip, för att sedan hyra med oss tre filmer hem från hemmakväll. Det blev alltså senare filmkväll med familjen innan läggdags väntade. Idag är jag trött, trots att jag tog mig en underbar sovmorgon. Jag har sedan dess hunnit med en tipspromenadrunda och kalas. 

Innan bion i fredags unnade jag mig en varmchoklad på Adelante.

Idag blev det en smarrig lunch på Alfreds tillsammans med mammas släkt för att fira Marianne 90 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar