torsdag 16 januari 2014

Tacksam

Avslutade skoldagen tidigt idag. Redan kvart över elva lämnade jag sista klassrummet för dagen. Dom som läser min Twitter vet att jag hade planerat att återvända till min säng och sova men så blev det icke. Istället blev jag hembjuden till min älskade vän för en lunch och lite träningsplanering. Ja, du läste alldeles rätt, vi ska börja träna tillsammans, så himla roligt. Vi satt och åt potatissoppa i lugn och ro ihop med söta Jinky, samtidigt som vi pratade om livet. Himla mysigt om ni frågar mig.

Efter lunchen stängde vi in oss på Sophias rum och kröp ner under täcket, såååå gött. Därifrån började vi tillsammans klura ihop ett träningsschema som jag tror kommer att passa oss perfekt. När det var klart flöt snacket bara på (som det brukar göra när vi är igång). Jag känner igen min så mycket i Sophia, det är otroligt. Nu förstår jag på RIKTIGT hur mycket jag har saknat att bara få prata med henne om allt mellan himmel och jord (det har inte varit så lätt att göra det den senaste månaden då hon har befunnit sig på andra sidan jorden).

Inte nog med detta så kom min far hem efter att ha varit och rest i några dagar och en kram av honom var som grädde på moset. Idag känner jag en otrolig tacksamhet. Livet är allt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar