söndag 5 januari 2014

Lager 157 och skräckfilm

Idag har jag haltat runt på lager 157. Fick en del skumma blickar, men det bjuder jag på, förstår att det måste ha sett ganska roligt ut. Fick hur som helst med mig ett par jeans hem, samt ett vindställ. Jag är mycket nöjd med dom inköpen. Nödvändigt och bra helt enkelt!

Eftermiddag har spenderats i skogen (hos Oscar med andra ord). Vi har mestadels umgåtts med hans familj och tittat på hockey, Sverige - Finland. Synd att det blev förlust, hade hoppats på ett guld. Hmm... vad har vi mer gjort. Jo, vi har tränat lite. Oscar sprang snabba intervaller och jag haltade efter med supertejpad fot = ingen smart idé då foten pulserade sönder efteråt, men envis som jag är vägrar jag att ge upp. Sen blev det träning av armar, 250 bröstpass med boll.

NU är det dags för skräckfilm, är lite smått rädd om jag ska vara ärlig. Det är inte riktigt min grej. Vi ska se Insidious 2, har ni sett den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar