tisdag 7 januari 2014

Sista lovdagen


 
Sista dagen nu innan jag återgår till skolan. Det känns tungt och skönt på samma gång. Jag menar, dom vanliga rutinerna återkommer och jag börjar MIN sista termin på gymnasiet. Det kommer ju dock svida lite och börja gå upp tidigt igen, så ja, blandade känslor är det helt klart.
 
Nu sitter jag i alla fall och åter frukost, yoghurt med banan och russin. Idag ska jag hinna med en del viktiga och nödvändiga saker, lite av det har jag redan bockat av. Det TYVÄRR dags att sätta sig in i pluggtankarna igen och det suger, ärligt talat. Jag ska åka upp till netto och prata jobbtider, jag ska läsa en del sidor i häftet på bilden, jag ska sammanfatta klart en intervju gällande gymnasiearbetet och jag ska åka till a6 och uträtta lite ärenden. Vad jag ska göra är tråkigt nog hemligt, då en viss person som kanske läser den här bloggen har någonting med mitt ärende att göra, Sååå.. det håller jag för mig själv.  Kram så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar