torsdag 16 januari 2014

Det är nära nu

En dag fylld med massor utav glädje. Tänk att det var ett och ett halvt år sedan min andra hälft tog studenten nu. Minns hur jag gick omkring på Bäckadals parkering och väntade på att han skulle komma utspringandes, samtidigt som jag tänkte på att jag hade hela gymnasiet framför mig. Det är inte klokt vad fort tiden går och nu är det snart min tur. Om lite mindre än fem månader står jag där i min studentmössa och sjunger om studentens lyckliga da och innan dess ska så mycket annat hända. Jag ska bocka av allt i skolan och försöka att njuta till max av sista skoltiden (trots att det kan vara svårt), dessutom ska jag hinna med att gå balen tillsammans med min fina pojkvän. Åååh, jag tror verkligen på att 2014 blir ett bra år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar