fredag 10 januari 2014

Fredag (igen)

Kan inte beskriva den befriande känslan över att det äntligen är fredag igen. Ja, det kanske låter lite konstigt med tanke på att jag har haft lov i nästan tre veckors tid och bara varit i skolan onsdag, torsdag och fredag, MEN skolans första tre dagar har känts allmänt meningslösa, då vi knappast har gjort något vettigt och just därför ska det bli skönt med lite ledighet igen.

Så vad händer i helgen? Jo, i eftermiddag har jag lite planer med brorsan och åker förmodligen till Bottnaryd senare ikväll. Annars ska jag hjälpa till på basket skolan imorgon och få krama om min vän igen. Jag blir lycklig om jag bara får se och träffa henne i fem minuter och jag menar verkligen det. Söndag är det basket som det brukar vara, det känns att man börjar komma in i rutinerna igen.

Hoppas att ni alla får en toppenhelg! Kram

Tanken var att sova hos Oscar torsdag-fredag, men i slutändan blev det ändrade planer och bilen rullade mot mig igen. Jag fick krama om mina älskade missar och det spelar ingen roll om jag bara har varit ifrån dom några timmar, saknar dom ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar