torsdag 2 januari 2014

2014


 
 
 
 
Hoppas att er nyårsafton och starten på det nya året har varit bra. Min nyårsafton blev väldigt lugn tillslut, men det är ingenting jag ångrar. Istället för att gå på en random fest (som jag ändå inte hade trivts på), så valde jag att stanna hemma med dom som jag älskar, min familj, min släkt och min pojkvän. Såååå värt. Vi åt god mat, skrattade och avslutade hos Oscar med en skål och raketer.
 
Igår vaknade vi klockan ett, jag fick nästan en chock, är verkligen inte van vid att vakna så sent. Men men, trots många timmars sömn blev det en seg "inne-sittar-dag". Det brukar bli så dagen efter nyår.  
 
Idag stod jobb på listan och nu är jag helt slut. Ska krypa ner i sängen jämte mannen min och så småningom somna. Imorgon blir en bra dag, då väntar bland annat lunch med min saknade Julia. WOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar