tisdag 28 januari 2014

Härlig tisdag

Spenderade förmiddagen på stadsbiblioteket med mina två gymnasiearbete-kompisar, Sophia och Albin. Vi fick en hel del gjort och det känns nu som att vi är på banan igen. Klockan ett rullade bilen hem igen och jag hann därmed träffa Oscar en sväng innan han åkte till jobbet. Annars har jag hunnit med att köpa en väska på rean idag, endast 100kr så det var ett riktigt fynd. Efter A6 vistelsen åkte jag vidare till tjejernas träning som jag tycker var väldigt bra, så himla kul att se när dom går framåt. Från träningen till Oscars jobb för att tvätta bilen så nu är den lilla bilen alldeles röd igen. Mötte min käre far där också, så vi passade på att ta en liten fika efter att vi tvättat bilen tillsammans. Från biltvätten hem till mamma och brorsan för kvällsmat och nu har jag och mamma precis kommit hem efter en kvällsrunda, perfekt avslut på dagen. Hon berättade för mig om hur jag var när jag var liten, jag bara älskar sådana historier. Jag skulle sammanfatta min tisdag som väldigt intensiv men SUPERHÄRLIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar