tisdag 14 januari 2014

En pluggpaus


 
Min dag blev allt annat än vad jag hade tänkt mig. Hade planerat in att jobba nu i eftermiddag och när jag kommer till jobbet visar det sig att någon har flyttat på min tid.. Efter det beskedet begav jag mig hem igen. Inte så roligt när man precis har kommit in i jobbtänket och sedan blir tvungen att gå hem igen. Hur som helst så var det ganska skönt det också, då fick jag lite annat gjort. Jag har hunnit med att plugga lite och att närvara på tjejernas träning ikväll. Dessutom kom jag precis in från en löprunda, en tung sådan. Idag var det vaderna som krånglade, kramp efter sisodär en halv kilometer gjorde att det gick mycket långsammare än det vanligtvis gör, vilket var lite tråkigt. Nu är jag i alla fall hemma och det känns ändå bra att jag tog tag i mitt liv, det måste vara tanken som räknas, eller? Nu ska jag sätta mig med lite plugg igen innan jag ska inta position framför tvn. Förresten, om Du söker en träningskompis så hör av dig till mig. Jag behöver nämligen någon som pushar mig! Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar