måndag 20 januari 2014

PW, städning av rummet och plugg

Hej på er snyggingar!

Det var ett tag sedan nu, har haft annat för mig. Min helg har kort och gott spenderats hemma med familjen, vilket har passat perfekt. Vi firade farmor som har fyllt 75 år i lördags så då var vår lilla släkt samlad, det kan vara väldigt mysigt ibland faktiskt. Det blev mat på Palas Athena och sen tårta hemma hos oss.

Nu är det ny vecka igen och den började på bästa tänksamma sätt - PW med bästis. Så friskt och härligt det kändes, perfekt väder och bra sällskap = ingenting att klaga på. Jag och Sophia har infört en promenad på måndagar, det är ett bra sätt att komma igång veckan på. Jag kom hem vid tre och har sen dess hunnit byta sängkläder i mitt rum och kollat på klänningar, samtidigt som jag har försökt att få lite plugg gjort. Mitt mål idag är att få klart mitt manus till mitt argumenterande tal så nu ska jag fortsätta kämpa på. Studentklänningen är i alla fall hemklickad nu (om den passar vill säga). Ha en fortsatt bra måndag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar