onsdag 27 november 2013

Yankee och jobb


 
Vad är mysigare än att tända ljus på hösten? Jag älskar det. I morse kom jag på att jag var sugen på ett nytt Yankee Candle ljus så jag pallrade mig bort och köpte dessa värmeljus efter skolan. Jag har alltid så svårt för att hitta en doft som passar. Vissa är för starka och andra luktar skunk, sen finns det såklart många som doftar gott också. Det finns en blandning av vanilj och lime som jag älskar. Den har dock färgen grön och passar inte så bra i mitt rum. Den här doften på bilden, "strawberry buttercream" har min vän Sophia i sitt rum och jag tycker att den är helt fantastisk.
 
En annan positiv nyhet är att jag har fått tillbaka mitt jobb och jag är överlycklig, trodde faktiskt inte att jag skulle bli så glad. Efter att ha levt fattig i tre månader så ska det bli skönt att få in lite extra pengar på kontot igen. WOHO! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar