onsdag 13 november 2013

Onsdag

Mina onsdagar är korta. En lektion innan lunch och en lektion efteråt. Skoldagen slutar klockan 14.00, vilket är skönt, speciellt då det inträffar mitt i veckan. Idag blev jag kvar lite längre i skolan, då en intervju väntade tillsammans med Albin och Sophia som senare ska användas till vårt gymnasiearbete. Känns bra att ha bockat av den också nu och speciellt med alla superbra svar som vi fick på frågorna.Så istället för klockan två, blev jag kvar till strax efter tre istället och det gjorde absolut ingenting. Det blev en sväng till stan med min fina vän innan det bar iväg till träningen.

Sådär ja, en liten sammanfattning av hur min dag har sätt ut.
Nu är jag hemkommen, äntligen. Jag har precis tagit fram en markeringspenna och min sammanfattning som jag skrev klart tidigare idag. Nu ska jag sätta igång med lite plugg och vänta på god kycklingwok. 

Kramis!


Känner ni igen mig? Förra året vid
den här tidpunkten hade jag brunt hår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar