måndag 25 november 2013

Om du kunde se in i en kristallkula för att få veta en sanning om dig själv, ditt liv, framtiden, eller vad som helst, vad skulle du välja?
 
En väldigt rolig och intressant fråga att ställa sig själv, visst? Det är ofta som jag går runt och önskar att jag kunde se vad som ska hända mig i framtiden, fast sedan är det såklart spännande att inte veta också, att gå och längta efter någonting som man inte vet om det kommer inträffa eller när det i så fall kommer göra det.

Det är alldeles för svårt att nämna EN sak som jag hade velat veta, alldeles för svårt, men här kommer en lista på saker som jag hade velat se eller ta reda på:

 Var någonstans jag befinner mig. Bor jag kvar i Jönköping eller har jag bosatt mig någon helt annanstans?

♥   Vad jag väljer att utbilda mig till och vad jag sedan kommer att jobba med.

♥   Hur mitt och Oscars liv kommer att se ut tillsammans. Har vi lyckats hålla ihop så länge att vi börjar planera större saker i livet?

♥   Vilka vänner som jag kommer fortsätta hålla kontakt med när gymnasietiden är över och vilka som kommer fortsätta att vara en del av mitt liv framåt i tiden.

♥   När jag kommer att bilda min egna familj. En stor dröm i mitt liv, kanske också den största.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar