torsdag 28 november 2013

Basket


 
Tidigare ikväll var jag på Sanda för att ta lagfoto. Innan alla tjejer kom till hallen så passade jag på att skjuta lite, göra några lay-ups osv. Jag ska vara ärlig och säga att jag nästan fick tårar i ögonen när jag stod där på planen med en boll i händerna. Jag har aldrig riktigt känt att jag har saknat att spela basket sen jag slutade, så mycket att jag har velat börja igen. Jag har aldrig känt känslan av att jag har varit arg eller ledsen för att jag slutade, i alla fall inte så att jag har gått och tänkt på det. Idag kändes det dock lite tomt inuti mig och jag var tvungen att skriva ett gruppmeddelande till mitt gamla lag. Det var så fantastiskt roligt att tillhöra ett lag. Om dagen förövrigt hade varit piss så tog jag ut allt på planen, att bara få träffa tjejerna som mötte en med ett leende på läpparna. Ja vänner, det var tider det. Som tur är så tillbringar jag fortfarande mycket tid i hallen. Jag hittade några klipp från när jag spelade och jag blev så himla sugen på att titta på dom så det ska jag ägna resten av kvällen till innan läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar