lördag 30 november 2013

Lördag

Hej på er!

Ledsen för dåligt uppdatering dom senaste två dagarna. Igår åkte jag direkt till Bottnaryd efter skolan. När Oscar hade slutat åkte vi och handlade lite inför kvällen, både mat och lite annat smått och gott. Det blev sedan några lugna timmar framför tvn innan läggdags.

I morse ringde klockan redan vid sju, då var det dags för uppstigning och halv nio rullade bilarna mot Öland, Borgholm. Jag kan säga att det känns som om jag har åkt bil nästintill hela dagen och det stämmer ju i och för sig. Det var tur att jag hade roliga res-kompisar med mig i alla fall och ett härligt lag såklart. Nu har jag varit hemma i en och en halv timme och har sen dess hunnit käka supergod pallas athena mat.

Nu ska jag bara umgås med familjen och invänta första december och första advent, så mysigt. När jag kom hem idag var julgardinerna uppsatta, samt alla ljusstakar och ljusstjärnor. Nu är det bara lite snö som fattas för att få upp julstämningen (trots att jag inte är någon "snö-fantast")

Imorgon väntar ännu en "sportig" dag. Först innebandy och sen basket! Kraaaamar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar