lördag 2 november 2013

Min lördag

~

Vaknade upp med ont i halsen, så typiskt, då jag var förkyld för någon vecka sen. Hur som helst. Det har varit en riktig slappardag här hemma. Vi har i princip bara legat nerbäddade i våra sängar och tittat på film, förutom på eftermiddagen då det blev ett besök hos mormor och morfar där god prinsesstårta väntade. Kvällen har bjudit på ben & jerry's och sällskapsspel och nu väntar sängen.

Imorgon åker jag till Oscar, det känns så konstigt att inte ha träffat honom på hela helgen trots att det bara har varit två nätter utan honom. Det ska i alla fall bli mysigt att få spendera sista dagen på lovet där. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att hals- och magontet försvinner med hjälp av lite sömn. Kraaam!

 
~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar