tisdag 5 november 2013

Det bästa som finns

~
Jag har suttit och pluggat lite till och från nu sen jag kom hem. Har som sagt fått skrivet lite mer på en utav mina uppsatser samt suttit lite med gymnasiearbetet. Det känns så bra i magen efteråt, som om det är en liten tyngd som lämnar efter varje avklarad liten sak.
 
För bara en liten stund sedan kom Oscar hem till mig. Jag blir så glad varje gång jag ser honom komma innanför dörren. Det spelar liksom ingen roll om jag träffar honom nästan varje kväll, jag känner ändå lycka inom mig. Det måste vara det som kallas för kärlek, eller? Nu ska jag glömma bort allt som har med skolan att göra för en stund, bara lägga mig i sängen bredvid min andra hälft och kramas en timme innan läggdags.
 
"Att få somna och vakna upp bredvid sin kärlek måste vara bland det bästa som finns"
 
 
 
 
 
En sida från min påbörjade scrapbook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar