tisdag 12 november 2013

Tisdag


Det var otroligt svårt att komma upp i morse, usch. Jag tror att den största och mest bidragande faktorn till det är att det blir allt kallare och kallare ute. Plötsligt blir det jobbigt att lämna det där varma täcket. När jag låg där i sängen började jag tänka tillbaka på resan till Turkiet i somras. Jag önskade för en sekund att jag låg på stranden. Det hade varit så otroligt skönt.

Ja ja, jag kom i alla fall till skolan tillslut. När jag väl har gått upp på morgonen och sitter och äter frukost är det inga problem, efter det brukar dagen flyta på bra.

Idag är det en lång skoldag och efter det bär det av direkt till träningen, som vanligt, på tisdagar. Det ska nog gå fint! Förresten. Jag tänkte att ni i eftermiddag ska få lära känna mig lite bättre, jag ska berätta om mina tre stora fobier. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar