fredag 15 november 2013

Tjejkväll


 
Dåligt med uppdatering igår, det är jag mycket väl medveten om. jag kände att jag blev tvungen att lägga all min tid och energi på plugget inför provet som jag hade idag. Jag drog mig till Bottnaryd och blev förhörd av Oscar, sen blev det tv-tittande och lite missat snack med hans föräldrar. Oscar är hos mig mycket mer än vad jag är hos honom så när jag väl kommer dit är det som om det finns massor att prata om.
 
Idag däremot har jag bockat av veckans prov och tagit helg. Så skönt. Så underbart. Nu har jag hunnit ta det lugnt i någon timma, pratat lite med familjen, myst med mina kissekatter och bara njutit av tanken på helg. Snart blir jag upphämtad av Sophia. Ikväll väntar en kväll med tre goa tjejer, har saknat att träffas alla fyra. Vi ska basta, äta middag tillsammans och titta på kvällens Sverigematch. Det kan nog inte bli bättre än bäst! Ha en bra fredag och helg vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar