söndag 24 november 2013

En helt vanlig söndag


 
Vilken otroligt rolig lördageftermiddag och kväll det blev igår. God mat, mysig fika, mycket skratt och slutligen bio. Fem av fem toasters!
 
En härlig söndag blev det också. Hälsade på en kompis innan det bar iväg till hallen. Det blev tyvärr förlust idag också, men vi kämpar på. Efter matchen var jag så otroligt sugen på godis så jag åkte till vip och köpte med mig en stor påse hem. Nu ligger vi här hemma och tittar på solsidan och det är framför tvn som resten av söndagen kommer spenderas. Imorgon är det måndag igen och jag kan säga att jag inte är ett dugg taggad för ny vecka. Jag vill ha lov och slippa ha tanken på plugg i huvudet. Jag ska fokusera på att längta till nästa helg, helgen veckan efter den och den helgen efter den, sen är det jullov!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar