måndag 9 juni 2014

Svansjön

Hej på er! Vilken underbar dag det har varit idag, man kan verkligen säga att vädret har levererat. När jag kände på mig att måndagen skulle bestå av sol och klarblå himmel bestämde jag mig för att jag ville spendera dagen vid vatten och så fick det bli. Strax efter ett hämtade jag upp Sophia och bilen rullade mot Bottnaryd och Svansjön. Vi verkligen njöt. Landet är underskattat ifrån många håll och kanter. Det är en plats att njuta och ta det lugnt på. Här kommer jag spenderat flera, flera dagar i sommar - garanterat. Dagen får 10 av 10 utav mig. Jag och Sophia hade det verkligen SÅ mysigt och så roligt. Vi prata om allt, som vanligt. Gissa vad vi gjorde mer? Jo, solade topless. Varför inte passa på när man är och badar i ödesmarken?

Nu har jag och Hampus precis varit och tagit ett kvällsdopp. Resten av kvällen återstår bara tid framför tvn, samt kramas med mannen min som kommer hem senare. Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar