måndag 30 juni 2014

Snabb uppdatering

Hej! Hoppas att allting är bra med er. Själv kom jag hem från jobbet för en stund sedan, jobbade 7-13 idag. Älskar att jobba den tiden med tanke på att jag nu har hela dagen framför mig. Tanken är att strax åka upp till a6 med mamma, jag ska inhandla lite till på cervera och vi ska dessutom träffa mormor en stund. Troligen åker jag till landet ikväll också. Jag älskar atmosfären och passar på att vara där så mycket som jag bara kan just nu. Jag ser heller inget problem i att åka därifrån tidigt på morgonen, jag och Oscar börjar ändå samtidigt så han är snäll och skjutsar mig. Vi får se om jag tar med mig lite träningskläder också, känner för att utöva någon slags träning ikväll. Om det blir kondition eller styrka återstår att se. Hoppas att ni får en fortsatt bra måndag vänner. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar