söndag 22 juni 2014

RHODOS

Sådär, då var jag på svensk mark igen efter en oförglömlig resa tillsammans med världens finaste vän. Vi har haft det så fantastiskt att jag knappt vet var jag ska börja. För att sammanfatta lite så har vi hängt på stranden, hängt vid poolen, varit på båtutflykt, vandrat runt i gamla stan, käkat grillad majskolv vid hamnen, tittat på solnedgången, gjort fish spa två gånger, testat nya restauranger varje dag, köpt alkohol i butik (någonting som vi inte är vana vid att få göra i Sverige), sovit eller snarare inte sovit i världens hårdaste sängar, glott på folk, pratat strunt, varit på massage i en liten håla, shoppat lite smått och gott och ätit glass.

Jag har säkert glömt en hel del, det var hur som helst full rulle hela tiden och varje kväll var vi ute för att utforska ön ännu lite till. Rhodos har varit underbart om du frågar mig. Det enda som gjorde mig besviken var att det kändes som att svenskarna hade tagit över staden, samt att vi blev påtvingade att köpa biljetter hit och dit av svenska grabbar som hängde på stranden.

Jag är så glad över att jag och Sophia gjorde den här resan. Vi har haft så roligt och jag har njutit av varje sekund (TACK LOVER). Annars är det skönt att vara hemma igen. Jag välkomnades av hela familjen som väntade på flygplatsen. Ikväll har det vankats god mat och nu ska jag lägga mig i sängen och gosa ner mig i Oscars famn. Imorgon sätter allvaret igång, då blir det jobb 7-13. Vi hörs!!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar