tisdag 24 juni 2014

Skällingsö

Vaknade upp i en stor säng idag, en hel dubbelsäng för mig själv. Jag klev upp och ställde mig ute på trappen och njöt av tystnaden innan jag gick in och gjorde mig lite frukost. 

Förmiddagen har tillbringats i Mullsjö där jag har varit och handlat med Pernilla. Vi köpte färsk pasta som ska lagas och ätas till lunch ihop med baconsås, toppat med lite ost. Muuuuums. Resten av dagen ska jag bara ta det lungt här ute. Hade hoppats på lite mer sol, men men. Annars är jag sugen på att fiska, ska försöka övertala min man när han kommer hem från jobbet. Vi ska också ta ett beslut om att åka till Göteborg i helgen eller inte. Mina kusiner åker utomlands och erbjuder sitt hus till oss under tiden. När jag tänker efter hade det varit fantastiskt att få komma bort ännu några dagar och njuta på västkusten. Dom bor nära vattnet och nära underbara klippor som jag älskar. Det kan hända att hela familjen följer med, men vi får helt enkelt se vad vi bestämmer oss för. Hoppas att ni får en fortsatt bra tisdag. Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar