lördag 14 juni 2014

Dagen efter

Vaknade upp med världens träningsvärk i morse och jag skojar inte. Har ont i armarna, benen, magen, nacken, fötterna och sist men inte minst käken. Jag förstår inte. Jag har aldrig haft träningsvärk i käken innan... det måste väl kanske vara för jag skrek så mycket. 
... Hur som helst. Efter frukosten åkte jag och Oscar upp till a6 en sväng för att besöka bokia och servera. Bokia för att jag ville köpa en ny bok inför resan (det blev Jackie Ferms självbiografi) och servera för att jag fick presentkort där igår. På köpet blev det en sväng in på hm där jag fyndade en långklänning och ett par blommiga shorts.

Eftermiddagen spenderades på landet hemma hos familjen Swahn. Jag ville dit för att tacka så mycket för presenten, då dom hade åkt hem när jag började öppna igår. Dessutom kände jag för att säga hejdå innan jag åker, så att så fick det bli.

Nu har jag precis ätit grillad och god mat. Resten av kvällen återstår det att titta igenom packningen en sista gång. Jag fick en större resväska av mamma och pappa i studentpresent och den blev helt perfekt. Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar