lördag 28 juni 2014

Sminkning

Hela dagen har varit lugn. Jag sov hela tolv timmar inatt och vaknade därför upp utvilad. Eftersom vädret har varit så tråkigt har det inte direkt spenderats någon tid utomhus. Jag fick i mig lite frisk luft när jag, pappa och Oscar var iväg och uträttade lite ärenden men inte mer än så. Ni vet väl förresten att jag älskar att åka bil när det regnar? Jag agerade därför chaufför i eftermiddags. Annars gjorde mamma min favoriträtt till kvällsmat vilket uppskattades massor och efter maten ägnade jag lite tid åt att sminka mig. När jag var på Rhodos sminkade jag mig knappt ingenting, mascara någon dag sådär och nu den här veckan har det inte heller blivit något speciellt, just därför blev jag lite sugen.  

Nu ska det snart käkas blåbärspaj, mumsigt värre. Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar