tisdag 24 juni 2014

Fjärilar i magen

Min fina Oscar, min stora kärlek och min bästa vän. Ikväll har jag känt det där pirret i magen som kommer när man är nykär. En otrolig känsla då det trots allt snart var fem och ett halvt år sedan som jag föll för denna människa. Vi har legat och pratat om livet, vi har skrattat och kramat sönder varandra. Det där med att vara ifrån varandra ett tag är både nyttigt och positivt visar det sig. 

Förövrigt så har jag sovmorgon imorgon, så härligt så det bara smäller om det. Två lediga dagar väntar och dom ska spenderas med mig själv. Jag ska passa på att vila upp mig inför kommande jobbdagar och bara försöka njuta till max av lite lugn. Jag har lite småplaner inför resten av veckan och det känns alldeles lagom. Är iallafall glad över att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst, som man brukar säga. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar