söndag 29 juni 2014

Go Lisa GOOOO

När jag vaknade idag bestämde jag mig för att ge mig ut på en joggingrunda. Sist jag var ute och rörde på mig såhär var allt för längesen, minns faktiskt inte ens senaste gången. Jobbigt var det kan jag lova, men jag bestämde mig för att inte ge upp. När det blev tungt satte jag på en bra låt med fart i och mimade med för att ha någonting att fokusera på. Detta sätt resulterade i att jag lyckades hålla samma tempo hela vägen utan att stanna. Härlig känsla nu efteråt, nästan obeskrivlig och det är roligt att känna sig nöjd och kunna klappa sig själv på axeln. Om jag bara kunde fortsätta med detta regelbundet nuuuu.


 
Lyckades matcha t-shirten bra till mitt rosa ansikte. Man lär känna sig själv efter ett tag, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar