tisdag 18 februari 2014

Träningsvärken från helvetet

Känner hur mitt liv går runt i cirklar, varje vecka ser i princip likadan ut, vilket gör att även ni bör ha lärt er det utantill snart. Det är utav den anledningen som jag känner att bloggen blir ganska enformig och ibland känns det onödigt att ens yttra sig. Så känner jag idag. HEJ OTAGGADE LISSE!

Jag har gått i skolan, haft håltimme, gått i skolan, slutat skolan, åkt till hallen, pluggat LITE och tränat med träningsvärk från helvetet. Just nu är jag inne på ett trettiodagarsprogram där man ska göra ett antal övningar varje dag. Det som peppar mig är att det är världens bästa Katarina som står bakom kameran och visar vad dagen väntar, LOVE IT. Kroppen är död, är absolut inte van vid att ta ut mig såhär, men jag ska köra på och peppa mig själv, jag VÄGRAR att ge upp. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar