tisdag 11 februari 2014

Många bollar i luften

Härlig tisdag än så länge! Började dagen med en promenad inne i byn tillsammans med Sophia, vi har inte träffats på några dagar nu så lite snack hann vi allt ta igen. Lika mysigt varje gång tycker jag. Jag kom hem vid halv ett-tiden och åt lite lunch innan det bar iväg på några ärenden med mami. 

Ikväll har jag allt lite att ta itu med. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag rent utsagt, så blir det när både jag och Oscar ska få plats med våra saker. Det första jag ska göra är alltså att få lite ordning på rummet, det kan vara trevligt. Efter det ska jag ge mig på CV och personligt brev då jag ska söka minst ett jobb imorgon, det blir spännande. Jag har även lovat min bror att baka ihop med honom och slutligen måste jag fortsätta läsa i min svenska bok(!) som ska vara utläst nästa vecka. HALLELUJA vilken intensiv kväll som väntar. Skönt att jag har någonting att göra så jag aldrig hinner bli rastlös iallfall, haha! Vi hörs senare, kramis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar