söndag 9 februari 2014

Nyduschad och redo för natten


 
Kände mig smutsig och tog en behövlig dusch. Duscha är inte riktigt min grej, kan tycka att vägen in till badrummet och duschen kan vara väldigt seg.. ja, det låter kanske konstigt. Hur som helst, härligt är det när det är över, man doftar gott och känner sig superren. Ikväll blev det även 100 procent bestämt - på fredag åker jag till Göteborg och kusinerna, förhoppningsvis följer ogge med också. Då blir det mys med tjejerna och basket såklart. Nu laddar jag inför sportlovsveckan, ska bli så skönt att sova ut och bara vara.
 
På onsdag är tanken att städa vinden, jag ser fram emot det då jag förhoppningsvis hittar massor med roliga saker från barndomen. Har frågat mamma om kläder sedan jag var liten och hon sa att det kan finnas något litet plagg kvar. Vi får se, vi får se. Spännande hur som helst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar