fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag

God förmiddag får jag väl säga! Hoppas ni har haft en bra start på fredagen. Själv har jag hunnit med en promenad runt Bårarp och göra slingor på mamsen. 

Det är ju ingen vanlig fredag, det är ju alla hjärtans dag. Vad säger ni om det? Det kommer upp diskussioner om den här dagen varje år, mest negativa tycker jag personligen. Jag kan hålla med om att man borde uppskatta sin älskling lika mycket varje dag hela året, men varför klaga när det kommer en dag som påminner en om kärleken? Det kan väl vara lite mysigt? Jag tycker dessutom inte att alla hjärtans dag bara är till för att uppskatta sin älskling utan också familj och vänner. Jag anser inte heller att det ska bli en sån big deal så att man ska börjar köpa saker för massor av pengar, ett gullig sms kan göra stor skillnad för vissa. 

Jag och Oscar hade uppe diskussionen igår och han var ledsen för att han inte skulle hinna köpa någonting till mig. Han fick tyvärr hoppa in och jobba på sin lediga dag och när han slutar hämtar jag honom och åker direkt till Göteborg. Jag berättade för honom att det absolut inte gjorde någonting, var nästan bara glad över att han visste att det ens var alla hjärtans dag idag, haha det är ingenting som man kan ta förgivet. Innan han somnade nämnde han även någonting om att han skulle försöka visa lite extra kärlek till mig, vi får se hur det blir med det. LITE kan göra MYCKET för någon, det kanske räcker med ett ord. Hur som helst, hoppas ni får en bra dag med lite extra kärlek och glädje. Kram! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar