fredag 7 februari 2014

Fredag och sportlov

Jag är glad, för idag är det fredag och idag får jag sportlov. Det ska bli så otroligt skönt att bara vara. Just nu har jag faktiskt inte speciellt mycket uppbokat för lovet, vilket inte är likt mig. Det känns som jag alltid lyckas ha någonting att göra, trots att det inte behöver vara någon stor grej. Det enda som är inplanerat än så länge är en resa till Göteborg på alla hjärtans dag, det blir bra tror jag. Dessutom har jag lite småfix, som exempelvis möte på banken. Haha, vad vuxet det där kändes. Annars ska jag bara slappa och ta vara på den lediga tiden, för det behövs. Någonting jag ska försöka hinna med också är att söka lite jobb, känns som det börjar bli hög tid för det nu. Hur som helst, ledig från träningarna också, så nu får jag mycket tid som annars inte brukar finnas där. I like it.

I eftermiddag blir det slapp och myskväll med pojkvännen. Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar