torsdag 6 februari 2014

Konstig känsla inombords

Idag mår jag konstigt, det låter ju konstigt att säga att jag mår konstigt, haha.. men det är precis vad jag gör. Jag är inte van vid  den här känslan som jag känner inombords. En huvudvärk som har suttit i sen igår vid lunchtid och ett magont som inte känns som ett "vanligt magont". Jag är svettig om händerna, som jag vanligtvis ALDRIG är, det brukar snarare vara så att jag är så torr att jag börjar få sprickor.

Skumt är det i alla fall. Tänk er när ni är riktigt nervösa inför någonting som ska hända, ungefär den känslan har jag i magen. Jag började precis fundera över om det är någonting som gör att jag känner den känslan, men jag kan inte komma på någonting speciellt. Jag har inget större plugg framför mig, jag har istället ett lov som väntar bakom hörnet. Det kanske är någonting som ligger i mitt bakhuvud och gnor utan att jag tänker på det, vem vet. Klaga, klaga, klaga. Det är någonting jag är bäst på märker jag. Hur som helst ska jag försöka få mig på bättre humör och tanken är att bättre på mig rejält så jag är fit for fight imorgon igen. Känns dumt att jag missar min närvaro när jag har så pass korta dagar.

På tal om något helt annat. Om nio dagar är det exakt fem år sen Oscar frågade chans på mig och jag svarade ja. Då var jag tretton år och Oscar femton. Idag är jag arton (fyller snart nitton), samtidigt som Oscar är inne på sitt tjugoförsta år. Det kommer ett eget inlägg om det framöver. Den killen gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar