lördag 15 februari 2014

Livet leker

Vilken underbar fredag jag hade igår. Vi åt tacos, tittade på filmen frost, spelade sällskapsspel och sist men inte minst sjöng vi Sing Star och dansade till kvart över ett. En fantastisk alla hjärtans dag om ni frågar mig. Mina fina samlade i ett och samma hus, det var bara bror min som fattades för att kvällen skulle vara helt fulländad. Idag har det varit en riktigt sport-dag. På förmiddagen var hela familjen samlad framför OS och damernas stafett, så roligt med ett guld. Eftermiddagen har spenderats i hallen, Ida spelade match och vi andra tittade på. Trots förslut är det alltid lika roligt att titta på någon som står en nära, så jag är helt klart nöjd med min lördag än så länge. Strax är det käk och sen ska vi åka och köpa gott inför kvällen och bara mysa. 

Snart är sportlovet slut och jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd med mitt lov. Jag är så tacksam för mina nära och kära som förgyller mina dagar. Det blir såklart jobbigt att börja gå upp tidigt igen och ta tag i plugget, men jag har en rolig helg som väntar även nästa helg. Love it! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar